Vloženo:

Lekce 10 - Úkol 09 Bonus - Piškvorky 3x3

Zadání

Naprogramujte aplikaci klasických piškvorek 3x3 (Tic Tac Toe). Využijte stejnou techniku jako u kalkulačky v hodině. Tj. udělejte pouze 1 obsluhu události pro všech 9 tlačítek a z parametru ActionEvent e si vyzvedněte source, tedy vizuální komponentu, na kterou uživatel kliknul. Ve vlastnosti text té dané komponenty pak mejte buď "", "O" nebo "X".

Ukázku kalkulačky můžete vidět na videu z lekce a stáhnout si ji v materiálech z hodiny níže.

Vyhodnocovat vítězství nemusíte. To je ultra speciální bonus.

Materiály z hodiny

Archív najdete zde: Java-Training–Projects–Java-1–Lekce10.zip

Odevzdání domácího úkolu

Nejprve appku/appky zbavte přeložených spustitelných souborů. Zařídíte to tak, že v IntelliJ IDEA vpravo zvolíte Maven Projects -> Lifecycle -> Clean. Úspěch se projeví tak, že v projektové složce zmizí podsložka target. Následně složku s projektem zabalte pomocí 7-Zipu pod jménem Ukol-CISLO-Vase_Jmeno.7z. (Případně lze použít prostý zip, například na Macu). Takto vytvořený archív nahrajte na Google Drive do Odevzdávárny.

Pokud byste chtěli odevzdat revizi úkolu (např. po opravě), zabalte ji a nahrajte ji na stejný Google Drive znovu, jen tentokrát se jménem Ukol-CISLO-Vase_Jmeno-verze2.7z.

Termín odevzdání je nejpozdějí v 23:59 v den poslední lekce. Pokud úkol nebo revizi odevzdáte později, prosím pošlete svému opravujícímu kouči/lektorovi email nebo zprávu přes FB.