Lekce 10 - Úkol 09 Bonus - Piškvorky 3x3
Zadání
Naprogramujte aplikaci klasických piškvorek 3x3 (Tic Tac Toe).
Využijte stejnou techniku jako u kalkulačky v hodině.
Tj. udělejte pouze 1 obsluhu události pro všech 9 tlačítek
a z parametru ActionEvent e
si vyzvedněte source
, tedy vizuální komponentu,
na kterou uživatel kliknul. Ve vlastnosti text
té dané komponenty
pak mejte buď ""
, "O"
nebo "X"
.
Ukázku kalkulačky můžete vidět na videu z lekce a stáhnout si ji v materiálech z hodiny níže.
Vyhodnocovat vítězství nemusíte. To je ultra speciální bonus.
Materiály z hodiny
Archív najdete zde: Java-Training–Projects–Java-1–Lekce10.zip
Odevzdání domácího úkolu
Nejprve appku/appky zbavte přeložených spustitelných souborů.
Zařídíte to tak, že v IntelliJ IDEA vpravo zvolíte
Maven Projects -> Lifecycle -> Clean.
Úspěch se projeví tak, že v projektové složce zmizí
podsložka target
.
Následně složku s projektem
zabalte pomocí 7-Zipu pod jménem Ukol-CISLO-Vase_Jmeno.7z
.
(Případně lze použít prostý zip, například na Macu).
Takto vytvořený archív nahrajte na Google Drive do Odevzdávárny.
Pokud byste chtěli odevzdat revizi úkolu (např. po opravě),
zabalte ji a nahrajte ji na stejný Google Drive znovu,
jen tentokrát se jménem Ukol-CISLO-Vase_Jmeno-verze2.7z
.
Termín odevzdání je nejpozdějí v 23:59 v den poslední lekce. Pokud úkol nebo revizi odevzdáte později, prosím pošlete svému opravujícímu kouči/lektorovi email nebo zprávu přes FB.