| tom.moveForward() | Posune postavičku ve směru, kam se kouká o 10 pixelů. |
| tom.moveForward(pocetPixelu) | Posune postavičku ve směru, kam se kouká o pocetPixelu. |
boolean muzeJit = | tom.isPossibleToMoveForward() | Zjistí, zda před sebou postavička nemá překážku a mohla by se tedy pohnout dopředu. |
| tom.turnLeft() | Otočí postavičku o 90° doleva. |
| tom.turnRight() | Otočí postavičku o 90° doprava. |
PlayerOrientation smer = | tom.getOrientation() | Zjistí natočení postavičky (UP, RIGHT, DOWN, LEFT). |
| tom.setOrientation(PlayerOrientation.KONSTANTA_SMERU) | Natočí postavičku daným směrem (KONSTANTA_SMERU může být UP, RIGHT, DOWN, LEFT). |
Brain mozek = | tom.getBrain() | Zjistí, jaké má postavička aktuálně nastavené ovládání (objekt typu Brain). |
| tom.setBrain(nejakyMozek) | Nastaví postavičce ovladač (mozek) - objekt typu Brain. |
PlayerType druhHrace = | tom.getType() | Zjistí typ postavičky. Vždy bude PlayerType.BAD. |
int souradniceX = | tom.getX() | Zjistí vzdálenost levé hrany obrázku od levé hrany okna. |
int souradniceY = | tom.getY() | Zjistí vzdálenost horní hrany obrázku od horní hrany okna. |
int sirka = | tom.getWidth() | Zjistí šířku obrázku. |
int vyska = | tom.getHeight() | Zjistí výšku obrázku. |
| tom.remove() | Odebere objekt z plochy. |
boolean jeOdebrany = | tom.isRemoved() | Zjistí, zda je objekt již odebrán z plochy. Výchozí hodnota je false, protože po vytvoření je objekt zobrazen. |
| jerry.moveForward() | Posune postavičku ve směru, kam se kouká o 10 pixelů. |
| jerry.moveForward(pocetPixelu) | Posune postavičku ve směru, kam se kouká o pocetPixelu. |
boolean muzeJit = | jerry.isPossiblejerryoveForward() | Zjistí, zda před sebou postavička nemá překážku a mohla by se tedy pohnout dopředu. |
| jerry.turnLeft() | Otočí postavičku o 90° doleva. |
| jerry.turnRight() | Otočí postavičku o 90° doprava. |
PlayerOrientation smer = | jerry.getOrientation() | Zjistí natočení postavičky (UP, RIGHT, DOWN, LEFT). |
| jerry.setOrientation(PlayerOrientation.KONSTANTA_SMERU) | Natočí postavičku daným směrem (KONSTANTA_SMERU může být UP, RIGHT, DOWN, LEFT). |
Brain mozek = | jerry.getBrain() | Zjistí, jaké má postavička aktuálně nastavené ovládání (objekt typu Brain). |
| jerry.setBrain(nejakyMozek) | Nastaví postavičce ovladač (mozek) - objekt typu Brain. |
PlayerType druhHrace = | jerry.getType() | Zjistí typ postavičky. Vždy bude PlayerType.GOOD. |
int souradniceX = | jerry.getX() | Zjistí vzdálenost levé hrany obrázku od levé hrany okna. |
int souradniceY = | jerry.getY() | Zjistí vzdálenost horní hrany obrázku od horní hrany okna. |
int sirka = | jerry.getWidth() | Zjistí šířku obrázku. |
int vyska = | jerry.getHeight() | Zjistí výšku obrázku. |
| jerry.remove() | Odebere objekt z plochy. |
boolean jeOdebrany = | jerry.isRemoved() | Zjistí, zda je objekt již odebrán z plochy. Výchozí hodnota je false, protože po vytvoření je objekt zobrazen. |
| syr.moveForward() | Posune postavičku ve směru, kam se kouká o 10 pixelů. |
| syr.moveForward(pocetPixelu) | Posune postavičku ve směru, kam se kouká o pocetPixelu. |
boolean muzeJit = | syr.isPossiblesyroveForward() | Zjistí, zda před sebou postavička nemá překážku a mohla by se tedy pohnout dopředu. |
| syr.turnLeft() | Otočí postavičku o 90° doleva. |
| syr.turnRight() | Otočí postavičku o 90° doprava. |
PlayerOrientation smer = | syr.getOrientation() | Zjistí natočení postavičky (UP, RIGHT, DOWN, LEFT). |
| syr.setOrientation(PlayerOrientation.KONSTANTA_SMERU) | Natočí postavičku daným směrem (KONSTANTA_SMERU může být UP, RIGHT, DOWN, LEFT). |
Brain mozek = | syr.getBrain() | Zjistí, jaké má postavička aktuálně nastavené ovládání (objekt typu Brain). |
| syr.setBrain(nejakyMozek) | Nastaví postavičce ovladač (mozek) - objekt typu Brain. |
PlayerType druhHrace = | syr.getType() | Zjistí typ postavičky. Vždy bude PlayerType.FOOD. |
int souradniceX = | syr.getX() | Zjistí vzdálenost levé hrany obrázku od levé hrany okna. |
int souradniceY = | syr.getY() | Zjistí vzdálenost horní hrany obrázku od horní hrany okna. |
int sirka = | syr.getWidth() | Zjistí šířku obrázku. |
int vyska = | syr.getHeight() | Zjistí výšku obrázku. |
| syr.remove() | Odebere objekt z plochy. |
boolean jeOdebrany = | syr.isRemoved() | Zjistí, zda je objekt již odebrán z plochy. Výchozí hodnota je false, protože po vytvoření je objekt zobrazen. |
| parek.moveForward() | Posune postavičku ve směru, kam se kouká o 10 pixelů. |
| parek.moveForward(pocetPixelu) | Posune postavičku ve směru, kam se kouká o pocetPixelu. |
boolean muzeJit = | parek.isPossibleparekoveForward() | Zjistí, zda před sebou postavička nemá překážku a mohla by se tedy pohnout dopředu. |
| parek.turnLeft() | Otočí postavičku o 90° doleva. |
| parek.turnRight() | Otočí postavičku o 90° doprava. |
PlayerOrientation smer = | parek.getOrientation() | Zjistí natočení postavičky (UP, RIGHT, DOWN, LEFT). |
| parek.setOrientation(PlayerOrientation.KONSTANTA_SMERU) | Natočí postavičku daným směrem (KONSTANTA_SMERU může být UP, RIGHT, DOWN, LEFT). |
Brain mozek = | parek.getBrain() | Zjistí, jaké má postavička aktuálně nastavené ovládání (objekt typu Brain). |
| parek.setBrain(nejakyMozek) | Nastaví postavičce ovladač (mozek) - objekt typu Brain. |
PlayerType druhHrace = | parek.getType() | Zjistí typ postavičky. Vždy bude PlayerType.FOOD. |
int souradniceX = | parek.getX() | Zjistí vzdálenost levé hrany obrázku od levé hrany okna. |
int souradniceY = | parek.getY() | Zjistí vzdálenost horní hrany obrázku od horní hrany okna. |
int sirka = | parek.getWidth() | Zjistí šířku obrázku. |
int vyska = | parek.getHeight() | Zjistí výšku obrázku. |
| parek.remove() | Odebere objekt z plochy. |
boolean jeOdebrany = | parek.isRemoved() | Zjistí, zda je objekt již odebrán z plochy. Výchozí hodnota je false, protože po vytvoření je objekt zobrazen. |